>Oarecum posibil

>Azi se pare ca e una din acele zile in care am un feeling ca va merge bn. Desi cand m-am trezit primu lucru care l-am facut a fost sa caut tigarile pe noptiera din pozitia mortaciune in pat…si apoi vazundu-mi de ale mele.Am facut o cafea,si mam pus la pc, am inspectat cateva piese ,versuri, negative dupa care mi-am incalzit umpic vocea de soprana incercand sa acopar cateva masuri cu niste versuri,in fine apoi mi-am verificat toate notificarile si cacaturile astea gen mail si alte prosti,dupa care ma gandit sa-mi fac propriul blog personal si sa postez cate ceva neinteresat sa imi fac de lucru facand mai nimic.


Recent am constatat ca Hip-Hop-ul e ca un chilot :  alb doar daca nu-l coloreza vreun dobitoc ! Asta ma facut sa ma mai gandesc la niste lucruri cum ar fi ipoteza existentei vieti pe lumea ailalta…rezultatul a fost ceva de genu,cui ii pasa chiar daca exista viata chiar daca nu, tre sa platesti ca sa mori civilizat adica cu groapa, slujba, parastas si cacaturi dastea, plus ca indiferent ce ar fi fiscu’ e prezent oriunde deci si acolo vom fi taxati pe aerul pe care il respiram.
 Niciodata nu mi-am imaginat ca as putea sa ma distrez oarecum postand cacaturi de genu, dar chiar imi face placere sa tastez degeaba stiind ca nu citeste nimeni si daca ar citi ar lasa un comment suspect de prietenos in sens opus.
 Oricum nu-mi pasa am tot dreptu sa stresez, nu scrie nicaieri „bai daca stresezi pa careva s-ar putea sa patesti nu stiu ce!” asa ca who cares? pot sa va invit la o cafea sau sa va invit sa va spanzurati animalele de casa ,oricare dintre ele reprezinta un pas in plus in evolutia omului.
 Deja starea care am spus mai sus ca o am a inceput sa nu mai fie asa ca inchei aici !
             Daca treci pe aici lasa un comm ca sa stiu daca e interesat careva de prostiile care imi bantuie starile…
 Si daca esti hotarat de ceva propune un subiect mai neinteresant si am sa incerc sa il dezbat ,bineinteles in limita materie cenusii pe care o detin !

2 gânduri despre „>Oarecum posibil

  1. >sa imi trag pula prin masa de cate ori m-am trezit cu feeling ca va merge bine si mi-a mers ca dracu si am avut o zi ca fix pula….de mai bine nu o aveam….sentimentul asta e mai inselator decat o pizda….ai grija cu el:D

  2. >si faza cu viata pe lumea cealalta….nu stiu cat e de adevarat sau poate nu e nimic adevarat eu unu nu am nici o gara cu credinta….eu am ce am cu chestiile budiste….cred in reincarnare…nebunii dastea:-??…dar la faza cu platitu chiar te'ai gandit bine….trebe sa platim pana si cand murim…..bine,nu noi….rudele noastre dar tot se plateste…..bravo ma…..idei bune….blog nou si deja imi place…..bravo….felicitarile mele….

Lasă un răspuns

