>Alta Dimineata …

>Asta e clar…e inca o dimineata la palmares,o dimineata in care nu mi-am scapat filtrul de cafea si in care am reusit sami arunc gunoiu’ din camera, o dimineata cu soare desi afara cred ca sunt vreo 2-3 grade .
 Pentru inceput pare a fi inceputul unei zile bune, gheata se topeste oferind iluzia unei o mocirle incantatoare care la randu ei da iluzia veniri primaveri,  lipsesc pasarile  [ar fi cazu la cati pasaroi am vazut inghetati pe creanga sau pe drum in iarna asta] …. Acum pare a fi inceputul primaveri, abia astept sa dau de asfalt, m-am saturat sa merg pe strada , sa fiu tot timpul atent pe unde merg si sa strang din cur cand urc niste trepte ca vezi doamne as putea sa-mi sparg dinti sau sa iau o parcela de pamant inghetat cu mine acasa mestecand la ea…


 Sunt unele momente in viata in care fiecare dintre noi simte nevoia sa spuna ceva si sa fie ascultat pe bune, e o cerinta destul de mare in savana in care traim, dar cei care au patit, patesc, sau vor pati asa ceva ar fi bine sa incerce mai bine sa-si umple timpu cu altceva decat sa traiasca frustrati de faptul ca au trait si au”inghitit” fara sa obiecteze pentru ca,sa fim sinceri, n-ai cum asa ceva, e dovedit ,eu unu nu am avut nevoie de dovezi am incercat si mi-am dovedit singur ca n-am cum !
 Lasand dramele de rutina la o parte stau si ma gandesc,a fost prostitutie,  a fost alcool si tigari apoi droguri …oare ce va urma ? In ce mod sinistru de placut ne vom distruge vietile pe viitor ? Sunt curios ,prea curios..adica inafara de „placerile” de care dispunem acum ce ar mai putea sa apara ce continut chimic sau continut chimic dar etichetat biologic ar putea sa ne ruineze vietile in viitor ? Prea tare desi odata cu tratarea acestei idei mi-am pierdut deja interesul de a mai continu cu ea…oricum ce a, vrut sa spun am spus….
 M-ar bate un gand extraordinar sa aflu daca e cineva pe acolo care chiar citeste asta,adica nu-mi pasa daca o face cu dezgust sau ceva de genu’ , ideea e sa o faca intr-un fel sau altul,bai cred ca aici inchei si pentru ziua de azi ,am transpirat, am facut artrita si trebuie sa mai fac si altceva desi daca ar fi fost dupa mine as baga aberati pe blogu asta pana la sfarsitu’ vieti.
   GATA . Aici se incheie ultima editie din „citeste si baga-ti pl „
    O Zi Buna 

Un gând despre „>Alta Dimineata …

Lasă un răspuns

