>Rupere…Totala

>Salut ! Am revenit ,cam tarziu avand in vedere orele la care obisnuiesc sa postez dar am revenit.
 Azi am intarziat cu postarea pt ca am avut putin de umblat sa rezolv niste treburi personale,si am ajuns abea acum acasa ,cu toate ca stare mea oficiala e ceva de genu „io ma duc sa ma culc” inca mai stau sa bag aici cate ceva evident cu bale la gura si o Rupere… de pl ,in ceea ce priveste viitorul in ansamblu . E o zi frumoasa daca e sa tratez afirmatia cu atitudinea de meteorolog dar cum n-o fac prefer mai mult termenul „Jegoasa” date fiind coordonatele mele in privinta activitatilor pe care le-am facut sau le voi fc de-a lungul zilei de azi incerc sa ma resemnez si sa ma mint ca probabil si uni dintre voi au astazi o zi proasta dar care in sinea lor le inspira optimism ,pace si relaxare, in cazul in care am dreptate cu aceasta presupunere va felicit,azi am norocul uluitor de a mai trai inca o zi la modu’  „bag ce-am mai sfant in masa” fapt care nu prea ma bucura dar ma face intr-o oarecare maniera de neinteles sa mai revin cu picioarele pe pamant. Incercand sa-mi depasesc dramele e timpul sa scot la iveala cam cum a fost azi din perspectiva mea….sa vedem….


Azi 4 februarie…m-am trezit cu o durere crunta de oase ,ca in orice dimineata grea [ca m-am trezit la 5] mi-am bagat pl de n si n ori in tot ce-am apucat dupa care am inceput ca in orice zi normala o investigatie ce are ca scop sa-mi gasesc tigarile ,n-a fost panica,le-am gasit dupa care mi-am aprins o tigare apoi am constatat ca rahatul de aseara inca isi mai face efectu’ avand in vedere ca nu simteam nimic cand atingeam obiectele…never mind,am fost pe la bucatarie sa vad daca mi-au facut ai mei cafeaua [si era calda si gata sa fie savurata ] drace a fost buna si necesara o cafea azi jur  de aceea am fost sa mai iau inca o cana de cafea…in fine o sa incerc sa fiu mai obiectiv,mi-am baut cafeaua m-am imbracat si am plecat …ajuns la destinatie m-am plictisit in asa fel incat as fi putut sa fiu trecut in cartea recordurilor ca zeu al plictiseli…am facut ce am avut de facut si am plecat ,am trecut pe la Toni prieten si „boss de boss” peste AkealWhy Records.
Nu stiu ce sa mai zic ,am avut o zi tare ciudata si partea nasoala e ca nu stiu prin ce anume a devenit ziua asta ciudata , in fine nu stau acum sa caut motive m-as plictisi si mai rau…azi a fost o rupere imensa de organ si jur pe toti sfinti ca n-as vrea sa repet manevra maine sau altcandva,dar nam inca nici o garantie ca se va intampla sau nu asa ca nu-mi ramane decat sa inchei aici fara drept de apel si irevocabil.
Pentru acatiste ,blesteme,injuraturi,amenintari cu moarte , promisiuni drastice si cereri in casatorie ma gasiti la adresa de email     [ fixpula@gmail.com ]  si pe bune e adresa de email nu fac caterinca ,sau ma puteti gasi la id-ul de messenger  [snoop_dogg3001] .Cam asta ar fi…Acum stiti si unde puteti depune plangeri impotriva mea,a blogului sau a continutului blogului !
    O Zi Buna !

Un gând despre „>Rupere…Totala

Lasă un răspuns

