>Nemaipomenit …sau pur si simplu OK

>Blah blah blah,un inceput promitator avand ca scop sa ma faca sa ma mai destind si sa pot continua cu cacatul asta de postare fara sa imi bag pl si sa o las pe alta data !
Azi cand m-am trezit nam facut nimic nou fata de ce-am facut in zilele anterioare si stiti despre ce vb daca urmariti blogu…in schimb m-am trezit cu o aura de intelept si cu tot felul de concepte, pareri, idei si principi care de obicei nu isi prea fac veacu prin capu meu…in fine,da frate si stateam si ma gandeam asa oarecum visator la cum ar fi daca ne-am muta toti astia care suntem pe listele negre ale bancilor intr-o alta lume si de acolo sa le trimitem vederi bancilor si tuturor carora le datoram ceva , vederi si scrisori de genul „sa-mi sugi pl da sclav ca prea mai dobandit cu dobanda ta” ma intreb aia care abia se tarasc sa-si plateasca datoriile la banci, prieteni, camatari, parinti, rude, biserica,dealer,si curve oare nu s-ar simti mai usurati stiind ca ar putea sa-si bage pl in tot si sa plece undeva si acolo sa faca exact ce vrea pl lor? [nu acord raspunsuri]
 Trecand peste partea asta care si pe mine oarecum ma inspaimanta ajung sa cred tot mai mult ca lumea nu o sa se duca de rapa prea curand, adica mie nu-mi pare sa vina vreun sfarsit din ala biblic care sa extermine tot ce inseamna viata si sa ne ia la nu stiu ce judecata de apoi unde pe toti sa ne arunce in celule ceresti si sa ne futem in cur intre noi pt un set de aripi imputite…nici’o sansa !
Mai mult as crede varianta unei vieti dupa ce murim in care am lua totul de la zero fara sa ne amintim trucurile si magariile invatate in viata anterioara,adica pare mai plauzibil cacatu asta decat faza cu judecati, dumnezei bosumflati si ingeri gardieni prin puscarii…in felul asta are fi mai bine adica ne-am naste si am muri de 30de mii de ori pana cand se trezeste adevarata divinitate[care o fi aia] din betie si va vrea sa schimbe ceva…asta pare plauzibil .
Next .
Invartindu-ma intrun cerc vicios numit viata am constatat ca faptul ca putem respira e mai scump si ca benzina si ca tigarile si ca iarba ,de ce ? hmmm..Pai, ca sa respiri iti trebuie mancare, apa,adapost,caldura,foc[adica distrigaz sud,nord,vest,est] si droguri [in caz ca esti dependent de ceva si-ti vezi sfarsitul de fiecare data cand n-ai bani] ca sa le dobandesti pe toate astea pariu ca e mai greu decat sa achizitionezi un amarat de pachet de tigari…deci concluzie, Viata e scumpa ! nu un anumit cacat care te face sa crezi ca fara el mori…pur si simplu daca ai ambitia sa traiesti asigurate [si nu ma refer la RCA] ca ai toate conditiile necesare vieti intai ,si apoi poti sa iei la pula preturile in parte…
 Cam aici se incheie jurnalul de bord …plm…stiti povestea…aveti nemultumiri ? cititi postarea de ieri si veti sti ce sa faceti !
 Amin !

Lasă un răspuns

