>La Dracu…

>Dracu sa ma ia …ma simt aiurea fata de blogu’ asta ca n-am mai postat [chiar daca nu citeste nici dracu ]

plm cred ca e seara si mam plictisit,toata ziua am stat cu canile de cafea pe masa o scrumiera cat un castron si 3 pachete de tigari incercand sa fac niste negative, treaba e ca sunt la inceput cu negativele si nu prea ma pricep cine stie ce, doar ca incerc sa-mi dau silinta in a face ceva util si constructiv[desi nu stiu cat de constructiv e sa enumeri bagari de organ pe un negativ] .


De ceva vreme ma gandesc serios sa ma apuc la modu sigur de cateva proiecte pe care cu ceva timp in urma le-am lasat in paragina, as vrea sa mai scot cate ceva insa bugetu meu da zi de zi da  alarma cand e vorba de muzica si alte cateva prioritati, desi prioritatile ar trebui sa fie executate,satisfacute,rezolvate primele .

Trecand peste dramele mele si evident ca inca n-am zis nici macar 10% din ele m-am gandit asa oarecum pasiv fata de ideea respectiva pe care o procesam cu greu intr-un moment al zilei de azi ca tocmai au aparut semnele ca primavara incepe sa se mute iar pe la noi … un lucru bun avand in vedere cat de mult urasc frigul si durerile de oase prezente in diminetile de iarna . Aici ideile mele dau coltu’ ….sper sa mai postez cat de curand fara sa mai treaca kile de zile pana mai postez si eu ceva…
 Exprim prin expresie expresii de om nemultumit….


Lasă un răspuns

