>Zero vitalitate, Zero vointa

>E 6:30 tre sa plec la scoala imi fumez a 3-a tigara, beau a 2-a cana de cafea si numar esecurile din ziua precedenta intr-o stare ca si titlul postari cu ochi infipti in deziluzii raportate la suma absenta in buzunaru meu…
Clar nu rup bariere in societate,rup stari de bine poate am slabit inca 5 kile de la ultima postare si incep sa fiu mai credincios cand vine vb de nemurirea starilor care ma imping sa ies cu totu din normal ..cacat, incep sa fac din blogu asta un jurnal de bord,partea proasta insa e ca nu cred ca peste 10 ani o sa pot sa citesc ce-am scris aici ca apoi sa zic „Pl in ele de vertebrate „


Cel mai de cacat e ca critici si cacanari sigur stau inca in buncare asteptand sa postez ca apoi sa inceapa sa arunce cu „pareri” despre postare ,de parca n-as fi fost explicit cand am zis ca fac din asta un jurnal de bord nu un blog gata sa fie full of shit asteptand critici de la cacanari…who cares termin aici si pe urma ma duc la scoala ca sa mai blestem de cateva ori inca o zi in care am marele „noroc” sa respir !

Lasă un răspuns

