>Timpu Modifica Atitudini

>Uneori oameni dupa ce au parte de experiente neplacute incep sa rationalizeze inainte sa actioneze iar alti actioneaza si apoi rationalizeaza realizand imediat cat de prosti au putut sa fie sau cat noroc au avut in cazul in care ceea ce au facut a iesit bine. 
Au fost momente in care mi-am propus sa fac si am facut indiferent de consecinte actionand practic prosteste, dar dupa ce am depasit o perioada destul de tulbure a vieti mele de pana acum am inceput sa folosesc in sfarsit toate invataturile pe care le-am strans de-a lungul vieti si de-a lungul intamplarilor prin care am trecut,oameni multe obiceiuri proaste acum subliniez decat unu dintre ele si anume tendinta de a se baza pe noroc cand dau de greu ceea ce e foarte gresit, norocu apare rareori iar atunci cand apare ,apare pt ca insusi persoana respectiva si-a facut norocul ,atunci cand esti intr-o situatie urata trebuie sa te scoti singur din cacat nu sa astepti minuni divine si sa speri la rezolvari din cer. Propriile experiente m-au invatat ca tot ce se intampla in viata personala a unui om se datoreaza faptelor lui si actiunilor executate de el,este exact ca atunci cand dai un sut in cur unuia iar el apare peste 2 zile cu 30 de insi tare dornici sa-ti rupa capu…cam despre asta vorbesc ,cum am mai spus nu incerc sa dau lectii de viata ,am precizat si in alta postare ca blogu asta are decat un singur rol si anume sa fie locul unde imi depozitez toate cacaturile care imi trec prin minte si locul unde imi uploadez nemultumirile legate de societate si propria persoana .


Nu caut in cacat diamante si nici nu vad in tigani oameni cu coloana vertebrala insa stiu clar ca omul este cea mai proasta fiinta iar asta e parerea mea strict personala, oricine are dreptul de a-si face o parere despre orice si oricine fara sa fie tras la raspundere pt convingerile lui, conceptiile si perceptiile de viata formeza caracterul impreuna cu genul situatiei in care se impune sa le folosesti 
Inchei aici mandru ca am avut tupeu sa scriu atat la lenea care o am si voi continua sa-mi beau cafeaua …
                                                                                     Have a nice day !

Lasă un răspuns

