>Din Nou , Iarasi, Incodata

>Din nou ,iar , incodata…
Iarasi in aceeasi bine cunoscuta stare de nedescris cu acelasi feeling de  “ I kill you” si din nou incercand sa imi descriu cu acuratete stare de spirit, lucru care déjà incepe sa ma indispuna mai mult decat se poate. E aproape 22:30  si incerc sa imi aduc aminte ce am facut azi…azi mam trezit pe la 7 primu lucru care lam facuta fost sa imi caut tigarile (tipic) si mai apoi sami fac o cafea.
Deci jur, nu pot sa trag nici un fel de linie si sa ma concentrez ca sa pot face macar umpic de ordine in viata mea ,desi imi tot repet “ba stai dracu treaz azi ,incearca sa te gandesti mai mult la obligatii si responsabilitati ,nu-ti mai fute timpu facand toate cacaturile inutile ,fa dracu ceva cu viata ta” si mi le spun pe un ton… de parca as fi propriul meu tata !  Insa parca imi fac singur la ambitite si nu ma ascult deloc nici pe mine nici pe cei care imi sugereaza cate ceva.


Azi am constatat ca defapt nu exista fapte bune…exista doar opusul faptelor rele…omului cand nu ia placut ce faceau alti a facut un obicei din a insira o serie de activitati pe o lista cu titlu “nu e bine” sau  “fapte rele” si la scurt timp dupa alt “destept” a aparut si a considerat ca activitatile ,faptele, gesturile, cuvintele, ideile care nu se regasesc pe acea lista sunt bune si ca daca obisnuiesti sa o arzi numai pe acte de genu esti oficial un om bun…bine da tot ce am zis aici e strict parerea mea proprie si personala


Ce ar mai fi de spus…aaa da, inca ceva , e deja martie iar luna asta in  cercul cunostintelor si prietenilor mei e luna  cea mai proasta din an…asa ca o sa incerc sa fiu cat mai anti-social posibil !
            Aici inchei transmisia….e timpu sa ma imbat si  sa ma bag la somn ! 


PS : Aceasta randuri trebuiau sa fie postate acum o luna dar fiindca am pierdut documentul nu a fost posibil asa ceva , astazi l-am gasit si dupa cum se vede l-am si postat.

Lasă un răspuns

