>Caut, dar degeaba

>Caut, dar degeaba…chiar de mult timp…si cu destula vointa si ambitie incat am crezut ca voi reusi sa-l gasesc apoi constat oprindu-ma in acel loc ca n-am gasit nimic. Uneori ma simt atat de plin de regrete incat am impresia ca port regretele intregi lumi si as paria ca habar n-am cum din moment ce eu nu consider ca am mai mult de o fapta regretata pana acum .
Acest lucru,cel pe care-l caut …uneori pare de negasit si asta pentru ca nu-i cunosc forma, culoarea, mirosul sau scopul,ca pana si un copac are un scop deci voi crede in continuare ca acel ucru care il tot caut are si el un scop paralel de rolul lui in viata mea dupa ce il voi gasi daca se va intampla asta.
Uneori cand ma uit in ogilnda vad un mare nimic si nu fac pe desteptu cand spun asta,ma refer la faptu ca atunci cand ma uit in oglinda primele cuvinte care imi apar in minte sunt inutil, drogat, nepasator, nimeni ,dar apoi mai apare si o fraza care intr-un fel ma bate pe umar in incercarea de a ma face sa uit de celelalte cuvinte  „baiatul alor mei,pustiul lor mereu sunt nepot si var si frate ,prieten tot eu” aceste versuri apartin defapt lui byga dar mi-au ramas intiparite in subconstient iar de cand imi tot rasuna in cap imi tot jur ca voi reusi, ca voi putea, ca macar voi incerca, ca macar ma voi gandi la sansa de a renunta la anumite conceptii foarte prost formate si de a reusi sa-mi iau viata in piept … Dat dracu lucru .
Un lucru e clar n-am cum sa mor impacat si nici altcineva n-are cum .oameni au 2 asemanari …cu toti vor muri,cu toti vor muri fara sa-si termine treburile sau sa-si indeplineasca visele,datoriile etc.
Crezand in ceea ce am zis mai sus o sa raman la concluzia de a-mi baga pl in tot de a-mi inghiti cuvintele si de a lasa totul in bataia de vant fara sa mai influentez cu nimic mersul vieti mele….am rams inca sub efect ce soare rasare la 3 dimineata ? nici tu n-ai cum sa pricepi ba deci nu mai spune in gand” ciudat tipu asta”   …have a nice day!

Lasă un răspuns

