>Inceput De Viata

>Pfff…e 6 dimineata si imi beau cafeaua ,uni dorm cu curu in sus iar alti acum adorm . O dimineata ca de vara presupun cu soare relativ si fara frig, vant si alti factori meteorologici imputiti pe care nu-i suport.
se pare ca a venit momentul sa dau play la viata si sa-mi incep viata ,dupa o saptamana de meditat am hotarat sa ma tin in continuare de muzica cu toate ca sunt un nimeni necunoscut in treaba mi-am zis „tre’ sa ma apuc sa-mi fac un studio” asa ca am vorbit cu 2-3 oameni gen cei cu care o sa fac studioul si cu care o sa am proiecte, pe langa asta imi sunt si foarte buni prieteni.Dupa ce am facut putina matematica navigand pe un site de scule pentru studio si nu numai am calculat cam ce suma imi trebuie ca sa iau intai sculele iar apoi m-am interesat si pentru camera antifonata ca sa stiu cam cat m-ar costa antifonu cu toate ca nici nu am o idee clara de grosimea antifonului cred ca 3 sau 4 cm ar fi perfect…
Dupa ce m-am tot batut cu pumni in cap am luat alta hotarare, ca sa fac studioul mai repede trebuie sa ma apuc de munca cu toate ca nu-mi arde deloc de munca trebuie s-o fac macar pentru studio daca n-o fac pentru altceva.Ce ar mai fi de zis….aaa da, cred ca studioul daca stau sa ma gandesc mai profund ar fi gata cam in toamna septembrie-octombrie daca totul decurge cum am planuit(de cacat e ca nu mereu iese cum ai planuit) pana atunci ma mai chinui in continuare cu cubase sx 3 si reason 4 poate fac dreacu si io macar 3-4 negative bune si complexe pentru mine  .
 Eeee cam asta e pentru astazi ,acum chiar ca trebuie sa ma apuc de treaba fara sa o mai ard aiurea toata ziua …Pace

Lasă un răspuns

