>Rahaturi Pur Sange

>Aaaa azi am stat toata ziua nemiscat dupa scaunul pe care stau si acum defapt , o zi de cacat la modu drastic, imi aprind a30-a tigara si habar n-am despre ce cacat sa relatez din mediul in care doar teoretic traiesc. De ceva timp am uitat cine plm sunt ,ce cacat caut aici ,unde tre’ sa ajung ,care imi mai sunt aproape etc.
 Indiferenta ,scarba si ura pt tot m-au facut oarecum sa ajung intr-o stare in care nici macar nu-mi dau seama cum ma simt (jalnic) si pe langa asta uit mereu scopu pt care incep sa fac cate ceva si ajung sa fac chesti inconstient de motivul pentru care le fac. Poate e lenea de vina ,poate faptu ca am devenit robot si habar n-am cum e sa mai ies afara si sa rad sau sa fac caterinca ,acum cand ies afara ma intalnesc cu 2-3 prieteni si ne intrebam unu pe altu unde mergem sau ce facem ,nu mai bat pl de lume ,nu mai rad de pizde proaste ,nu mai bag una alta ,zici ca vin din alt film nu din ala care obisnuiam sa-mi contureze caracterul de geniu alcoolist ,psihopat modest si cacanar de balta.
 Sincer habar n-am cum sa continui acesta descriere de cacat …fix pula !!!
          Inchei subit nu mai am nimic sa zic

Lasă un răspuns

