Aseara am fumat niste Havanaaaa…

Era frig ,era ingrozitor de multa plictiseala ,era seara ba chiar mai era putin si incepea ploaia (chiar daca nu a fost cazu) .

3 Tineri se indreptau cu repeziciune catre destinatie fara sa-si permita vreo intarziere ,tot felul de giboni au intalnit in drumul lor niciunul insa cu bani la el, s-au suparat ,s-au certat dar au mers mai departe …apoi l-am luat pe Chicco si am intrat in Spice Shop ) am luat niste Havana si am batut tot drumul inapoi spre zona Mv2M . Alaturi de noi se afla si inconfundabilul Nem care, evident, cand ne-am pus problema foitelor ne-a aratat dinti intr-un zambet de fuckin freek si a scos rola de ocb din buzunar . Ideea in principiu era sa rulam 3 shto-uri ,l-am rulat eu pa primul , m-am apucat de al 2-lea in timp ce puneam tutunul in palma i-am cerut lu’ Nem plicu sa pun si iarba ,am golit plicul si m-am pus pe rulatul propriu zis asta pana cand Nem imi spune :

Nem : Ba da plicu sa pun

Eu : Pai… tu nu ai pus iarba deloc, nu?

Nem : Am facut filtru si n-am apucat, de ce intrebi ?

Eu : Pai am pus tot plicu in asta care-l fac acum )

Nem : Pfaaa … bag pl !

S-au luat astia 2 in gura cu mine o vreme (io eram tare bine dispus) asta pana am terminat de rulat si iam dat foc la primu shto …

Eram cred ca singurele 3 persoane pe o raza de 400m patrati , deja dupa ce l-am aprins si pe al 2-lea Chicco incepuse sa nu mai vorbeasca coerent (ii clantaneau dinti de frig si plus ca a tras ca porcu’ fum dupa fum) . Nem isi gasise petardele in buzunar (glume de om spart), Chicco se dadea Uzzy iar eu cantam si ma chinuiam sa rontai la mentosane )

Si asa ce trei baieti si-au indeplinit misiunea cu succes !

Multumim Jumy pentru acei 10mii care ni iai dat !

Un gând despre „Aseara am fumat niste Havanaaaa…

Lasă un răspuns

