>I’m feeling good !!!

>Asta e una din zilele bune ,o zi in care am numai intentii bune in care desi imi lipsesc o gramada de lucruri am tot ce conteaza . As vrea sa fie mereu asa, sa nu mai fie zile in care nu suport pe nimeni si nici pe mine nu ma inghit sau zile in care sunt atat de indiferent incat ma plictiseste e actiune ,persoana ,lucru… intregul univers .
Ma bucur ca e asa acum si incerc odata cu ocazia asta sa scriu cate ceva despre ce fel ma simt si ce cred in momentul asta despre viata si despre persoanele care ma inconjoara  . Alaturi sunt cativa oameni care m-ar ajuta in orice sitatie si care nu m-ar trage-n piept sub nicio forma .Ma simt bine, ascult Daman Marley, beau o cafea ,fumez o tigara si de data asta nu mai caut senzatia de pace si multumire ca …o simt !
Uni ar spune „dute-n cacat , te simti bine daca vrei pe bune sau daca ai ce-ti doresti ,de ce sa tanjesti dupa astfel de momente si sa nu faci nimic ca astfel de momente sa existe mai des! ”  si au dreptate ! Insa in cazul meu lucrurile sunt putin mai complicate caci dupa cum vad eu lucrurile fac parte dintr-un „tot” si doar daca acel „tot” e in perfecta rezonanta cu gandurile si sentimentele mele viata va parea mult mai ok decat obisnuieste sa fie . Totul e bine si eu sunt un om care e multumit cu cine este,ce are si ce loc ocupa in lume.
Daca tot scriu tin sa spun si ca in curand voi trage o piesa cu scopul de a ma autoconvinge ca merita sa mai „trag pe track” piesa cred ca se va numi „Am Uitat” asa ca pana la noi ordine …Jah Jah Bless !

Iata si melodia care o ascultam😀

Lasă un răspuns

