E cazu’ sa schimb macazu’ !

Acum ca lucrurile au revenit la normal,rutina isi intra in drepturi iar party-urile devin de negasit in timpul saptamani e timpul(in sfarsit)  sa iau si eu lucrurile in serios . Ma tot straduiesc de 2 zile sa stau la scoala dar dupa ce stau o ora imi iau de fiecare data talpasita ,motivele ca de obicei sunt : foame,zero chef , somn,nervi etc.

Am luat si decizia sa o stric de tot cu „stimulentele” si Probabil sa ma apuc de sala , inca nu sunt decis in totalitate la capitolul sala dar in rest totul e batut in cuie (ca tot veni vorba de cuie deja ma gandesc la un joint gras ) .

Nu-mi sta in caracter sa renunt prea usor la vicii mai ales cele care provoaca dependenta dar cineva trebuie sa faca ceva cu viata mea si daca eu nu fac  nimeni nu o sa o faca nici macar daca angajez o dublura sa traiasca in locul meu (neaparat trebuie sa fie cascador de elita ca sa supravietuiasca) doar asa filmul vieti mele ar putea avea un happy end !

Pe langa celelalte decizii ma refer cele cu o importanta redusa mi-am propus sa continui lucrul la album…cel pe care l-am lasat pe un cd aruncat sub pat , fac asta pt ca vreau sa relatez despre tot ce vad ,simt,aud,ating si fac  acum ca in sfarsit ma simt in stare sa expun lucrurile exact asa cum sunt avand in vedere ca am avut un colaps pe partea cu inspiratia…sper ca totul sa iasa bine .

To Be Continued…

Lasă un răspuns

