Taraba de vicii

Sunt aici si ma scarpin in cap ,habar n-am unde si nici cand…

In fiecare zi sunt prezent aici si acum , de fiecare data indecis ,mereu parca stand in fata unei tarabe pe care stau aranjate in ordine alfabetica tot felul de vicii si delicii la care tind sa ma abtin . Ma strofoc sa-mi spun ”  Axeazate pe activitati care sa-ti aduca ceva ! Nu-ti fute zilele ! etc.  ”  dar intr-un fel sau altul ajung sa umplu traista cu ele si sa ma tirez acasa rozandu-mi unghiile stiind ca decizia luata  nu-i tocmai cea mai corecta

Si acum desi poate poate e umpic tardiv dar taraba aia e omniprezenta in viata mea…mai ales bisnitaru cu dumele si vrajeala lui de comerciant fuck it !

I’ll never be capable to live my own life with my own (good) decisions !

P.S – M-am apucat de yoga :))

Lasă un răspuns

