O alta zi in calendar…

Inca de dimineata am avut impresia ca azi e ziua in care voi schimba intreaga lume,in care voi stapani universul dar…Nu a fost sa fie !

Totul  a inceput cu 3 cani de …cafea si recunosc,un atac de panica cand calculatorul nu dadea semne sa se mai aprinda🙂 insa cand problema sa remediat dimineata si-a recapatat ritmul plictisitor,enervant de linistit si daca as fi stat prost cu nervi as fi dat play la melodia Cheloo – Antisocial si as fi cautat materiale pe net despre cum pot confectiona bombe pe care le-as fi detonat sub scaunul pe care ma asez zi de zi cu 3-4 cani de cafea in mana la 7 dimineata !

Azi a fost una din zilele in care n-am fumat nici macar un acaret, nici un gigi, nici un spliff dar in schimb toata ziua m-am rugat sa dau de cineva dornic sa vrea sa mergem undeva sa bem 3-4 kile de vodka ( suna mai romatic „kile” de vodka decat litri nu ca’s agramat) combinate cu orice sau cu nimic si sa admiram cainii vagabonzi pe strada sau discovery …depinde .

N-am facut nimic productiv, n-am adus nici un zambet pe fata cuiva ( nici macar pe a mea) dar in schimb am asteptat salivand sa treaca ziua in speranta ca maine va fi mai…rau, ca altfel nu poate fi !

Asa imi duc zilele si asa ma laud cu activitatea mea !

Noapte buna America ,conduceti cu grija !

Lasă un răspuns

