Pisica la greu !

Ksyusha este o tânără femelă din rasa pisicilor de Himalaya, care are ca principală pasiune ascunderea în celemai variate şi neaşteptate locuri posibile, de la maşina de spălat, la cămară.

„A fost o felină specială încă de cînd era puiuţ. Întotdeauna se juca şi ne binedispunea prin boacănele sale. Într-o bună zi am intrat în bucătarie şi am surprins-o într-un borcan gol, pregătit pentru dulceaţă. Am luat repede aparatul foto şi i-am facut o poză. Nu m-am aşteptat să devină o celebritate pe Internet”, declară Iuri Korotun, în vârstă de 37 ani, stăpânul şugubeţei pisicuţe.

Prea Patetic :)))

Lasă un răspuns

