Lipsa de imaginatie

Trec prin anumite momente nu ma explic…doar ca n-am inspiratie ,ultima saptamana am petrecut-o alandala si mult mai neproductiv decat de obicei.

Chestii noi ar fi cateva :

– mi-am cumparat un pui de pitbull careia i-am pus numele Sasha

– am renuntat la Windows si am trecut pe Linux Ubuntu 10.10

– dupa o reevaluare la sange mi-am „reparat” setul de valori

– am incetat sa ma mai inspira (inspiratie nu copy&paste ) din literatura occidentala

– spal tot mai des vasele

– am invatat sa fac salata boeuf

Devin tot mai confuz in privinta traiectoriei pe care se presupune ca ar trebuie sa o urmez in ceea ce priveste scoala si eventual jobul si desi pana de curand devenisem ceva mai responsabil in momentul de fata nu fac nimic bun iar plictiseala ,lenea si oboseala sunt raspunsul meu la intreabarea „descrie-ti starea in 3 cuvinte ”

„Necuvantatoarele reusesc sa auda ce scriu cand dorm cu ochi deschisi prin ploaia de vara ….de ganduri ” idiotenia asta nu vad cum mi-a trecut prin cap da asta e….

P.S.  Accept injuraturi,reclamatii,cereri in casatorie, amenintari de toate felurile ,rugaminti etc. dar toate prin mail sau comentarii !

Have a nice day mo’fo’s !

4 gânduri despre „Lipsa de imaginatie

Lasă un răspuns

