De la futere de timp la nimic

Salut !

M-am trezit si mi-am bagat pula,si m-am spalat pe dinti repetand in gand „bag pula’n tot atata timp cat pot” amintindu-mi ce frumos era cand futeam timpul aiurea spun asta avand in vedere ca acum si asta mi-e prea lene implicit scarba sa mai fac .

Am impresia ca trec prin operatii pe suflet ca un anume personaj isi indeasa mana in „ficatii” sufletului meu si smulge tot ce a mai ramas bun p’acolo si ma simt de parca sunt lasat la curul gol in fata careului pustilor de cls. a V-a cu o muie de sinistrat suparat pe bonul de alocatie .

Duminica am plecat cu fratele Spytza la Bucuresti sa participam la concursul „Ultimatum pentru Arta ed.9”  am fost ,am fumat un joint si in 5 minute am urcat pe scena, am cantat noi cum am putut si apoi in 20 de minute am plecat sa ne mai „fericim” pe ici pe colo .Esuand in incercarea de a ma mentine treaz si lucid am reusit sa fut o noapte si acolo si sincer n-am pareri de rau in privinta asta doar ca daca ar fi fost dupa mine nu mergeam sa mai participam si stateam acasa si ne „fericeam” destul de drastic .

De la futere de timp la nimic sunt ca un stecher nebagat in priza , dar cum totu-i nu… paradoxal raman inca pe frecventa si stau pasiv asteptand sa vad ce se intampla …

Lasă un răspuns

