Puleala ,Dex, Prieteni mei

Puleala =  Activitate neproductiva  ex: a fuma iarba

Pulet =  Smecher, bazat, player, adept al Giboniadei

Baietii =  Atunci cand prieteni fac glume proaste

Ex :

Jim:  Buna John !

John:   Muie Jim !

Jim:   John ,am acaret.

John: Pe bune? Hai sa fumam ,il fac eu ca si asa sunt nervos si n-am stare .

Jim:  Am mintit !

John:  Muie tie !

END OF STORY !

Cam asa s-ar contura activitatea pretenilor mei ….Sad !

Am definit acei termeni in speranta ca astia cu care ies zi de zi afara sa stie in sloboz ce inseamna cuvintele pe care le rostesc :))

4 gânduri despre „Puleala ,Dex, Prieteni mei

  1. tare explicatiile….dar iti bat la pariu ca….cei care trebuie sal le citeasca nu o sa intre mai mult ca sigur….da…in fine…..azi vreo cheta ceva?

Lasă un răspuns

